2016-06-07 19:39

Gemius analize spleta omogoča v realnem času

Gemius je zagnal nov projekt, ki oglaševalskemu sektorju omogoča nadzor nad dosegom posameznih storitev glede na izbrani dan ali uro. Spletna stran now.gemius.com prikazuje tudi napoved dosega za prihajajoči teden. Podatki so trenutno dostopni za poljski trg.

Na now.gemius.com so odslej na voljo podatki o tem, koliko spletnih uporabnikov je na Poljskem obiskalo spletne storitve po različnih kategorijah - z računalnika, tablice ali pametnega telefona, hkrati pa tudi skupno z vseh naprav. Projekt omogoča hiter in enostaven dostop do podatkov o razporeditvi različnih kategorij na lestvici priljubljenosti. Najbolj pomembno pa je, da omogoča dostop do podatkov v realnem času.

"Znanje o spletu želimo deliti s trgom. To je naše poslanstvo. gemiusNow je projekt, ki je dokaz tega," pravi Piotr Ejdys, direktor podjetja. "Hiter dostop do podatkov je ključnega pomena za meritev medijev, hkrati pa tudi dinamike spleta. Zato od začetka leta na dnevni bazi našim strankam na Poljskem zagotavljamo dnevne podatke o uporabi spleta na različnih napravah," dodaja Ejdys.

Na now.gemius.com je mogoče preveriti priljubljenost storitev v desetih različnih kategorijah, vključno s poslom, e-trgovanjem, avtomobilizmom, novimi tehnologijami, delom in športom. 

NowGemius ni edina uspešna zgodba, ki jo je Gemius zapisal v zadnjem času. Marca je podjetje začelo s tržno analizo video oglaševanja na Poljskem in v Ukrajini, maja pa bilo izbrano na razpisu za internetno raziskavo na Češkem, prejelo pa tudi nagrado na IAB Europe Research Award tekmovanju. Nagrada je bila podeljena za metodologijo, ki omogoča dnevno sveže podatke o dosegu spleta.

to clipboard> Drukuj

Vrsta vsebine

Dogodek

Želite vedeti več o tem?

Kontakt

Naročite se na naše novice!

Naročite se