2016-06-07 19:54

Čemu služi raziskava trga?

Emil Pawłowski, Direktor metodologije

Raziskavo trga lahko uporabimo za oceno strukture trga z vidika med seboj konkurenčnih subjektov. Hkrati z njo pridobimo informacije, ki nam omogočajo učinkovito medijsko planiranje. Uporabimo jo lahko za nadzor nad podatki iz drugih virov, za načrtovanje in nakup oglaševalskega prostora. Emil Pawłowski, glavni znanstvenik pri podjetju Gemius, piše o uporabi raziskave trga.

Raziskave, kot so gemiusAudience, Gfk Planet, nielsen TAM in podobne, primarno uporabljamo zato, da pridobimo sliko celotnega trga:

- Kdo so internetni uporabniki? Kako se obnašajo? Kakšne vsebine/storitve iščejo?

- Kateri založniki delujejo na trgu in kakšni so njihovi interesi?

- Kdo kupuje oglaševalski prostor od koga in kakšne kampanje se izvajajo?

- Kakšna je cena oglasnega prostora?

 

S tovrstnimi podatki lahko poiščemo odgovore na vprašanja, kot so:

- Je naša ponudba privlačna za naše porabnike?

- Kakšna je tržna pozicija določenega založnika:

- Kakšna je marketinška strategija določenega oglaševalca?

- Kje in kako lahko najdem potencialne stranke?

 

Raziskava kot valuta

Industrija uporablja raziskavo trga tudi kot valuto za postavitev oglaševalskega modela. Brez tovrstnih študij bi moral vsak subjekt uporabljati drugačno bazo podatkov, da bi ocenjeval svoje aktivnosti, s čimer bi prihajalo do odstopanja v podatkih. Brez standarda, skupne raziskave ni mogoče pričakovati zaupanja med subjekti.

Model podatkov v realnem času je prihodnost spletnih raziskovalnih podjetij

Raziskave, ki temeljijo na modelu dostave podatkov v realnem času so vredne več, če so podatki dostavljeni kar se da hitro in če objava analiz omogoča modeliranje posameznih struktur porabnikov ali oglaševalskih kampanj. V primeru enosmernih medijev kot je televizija, je dostava podatkov enkrat dnevno zadostna, v primeru interneta pa gre za dinamično okolje. Medij je tako močno vpet v dvosmerno komunikacijo, da je nujna implementacija naprednih metod raziskovanja, kar vključuje tudi dostavo podatkov v realnem času. To je ultimativni cilj za vsa raziskovalna podjetja, ki si želijo izvajati tržne raziskave.

to clipboard> Drukuj

Vrsta vsebine

Analiza

Avtor:

Emil Pawłowski

Direktor metodologije

Strokovnjak za metodologijo z obsežnim poznavanjem spletnih raziskav in spletnega trga.Več kot ducat let se ukvarja z mediji (TV, internet) in raziskavami oglaševalskih kampanj.

Kot direktor za raziskave in razvoj je delal pri Redefine, enem izmed največjih poljskih spletnih televizijskih založnikov, nadzoroval je razvoj raziskovalnih projektov. Pred tem se je z metodologijo in analitičnimi orodji ukvarjal pri Nielsenu in AGB.

Pri Gemiusu je kot direktor metodologije odgovoren za razvoj raziskovalnih metodoloških produktov.

 

Prikaži vse strokovne članke

Želite vedeti več o tem?

Kontakt

Naročite se na naše novice!

Naročite se