2016-06-06 21:28

Gemius nagrajen na IAB Europe Research Awards

Gemius je prejemnik nagrade za najboljše raziskovalno orodje v Evropi. Zmagovalna metodologija gemiusOvernight omogoča pridobivanje dnevnih podatkov, ki prikazujejo obiskanost spletnih strani po posameznih dneh. Gemius je nagrado IAB prejel že drugič.

Piotr Ejdys, predsednik upravnega odbora podjetja Gemius, je izjemno ponosen: "Nagrada IAB je dokaz, da evropski internetni sektor spoštuje naše delo, hkrati pa je vrhunec po več letih trdega dela. Gre za rezultat izjemno intenzivnega dela v zadnjih treh mesecih." Nadaljuje s seznamom uspešnih projektov: "Marca smo začeli s študijo video oglaševanja na Poljskem in v Ukrajini, maja pa bili izbrani na razpisu za raziskavo spleta na Češkem. Na Poljskem smo implemenitrali nekaj ključnih rešitev za oglaševalsko industrijo, med njimi je tudi tako imenovana dostava podatkov "čez noč", ki sledi prometu preko računalnika, tablice in pametnega telefona tako doma kot v pisarni. Danes smo objavili prve podatke, ki prikazujejo celoten doseg založnikov in spletnih strani na vseh napravah."

Gregor Nišavič, direktor podjetja Gemius Adria, Gemiusovega hčerinskega podjetja, ki na slovenskem trgu deluje že 10 let, poudarja pomen nove in naprednejše metodologije tudi za slovensko tržišče: "Gemius ponovno dokazuje, da smo na področju inovacij pri raziskavah občinstva vodilni na evropskem trgu - v prihodnosti gre pričakovati še več novih izdelkov in storitev, ki bodo krepile tako slovenski kot globalni digitalni ekosistem."

Gemius je na letošnjem tekmovanju prejel dve nominaciji za rešitve internetnih raziskav. Podjetje je bilo nominirano za izvedbo raziskave, katere rezultat so dnevno sveži podatki o obisku spletnih strani (gemiusOvernight) ter za podatke o povezavi obiskanosti preko računalnika od doma in iz pisarne (Home & Work Multilocation Model).

Zmagovalci so bili razglašeni na prireditvi Interact Congress v Lizboni 12. maja letos. Nagrado sta v imenu Gemiusove ekipe prejela Vesna Gordon, vodja prodaje in trženja, ter Emil Pawłowski, vodilni znanstvenik. Za nagrado se je Gemius potegoval skupaj še s tremi drugimi podjetju. V žiriji so zasedali: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Längsfeld (Millward Brown), Pawel Kolenda (IAB Poland) and Tuncay Yavuz (IAB Turkey, OMD Turkey).

Gemius je nagrado IAB Europe Research Award prejel že drugič. Leta 2015 je bilo podjetje nagrajeno za metodologijo, ki založnikom omogoča razumevanje celotnega dosega spleta na vseh napravah (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

Izbor IAB Europe Research Award je potekal šesto leto zapored. Komisija nagrade podeljuje v osmih kategorijah: učinkovitost oglaševanja znamk, stališča in vedenje potrošnikov, naprave potrošnikov, digitalni oglaševalski formati, oglaševalske rešitve, inovacije pri raziskavah in podatkih, meritve občinstva ter najboljša uporaba raziskovalnega proračuna.

to clipboard> Drukuj

Vrsta vsebine

Sporočilo za javnost

Želite vedeti več o tem?

Kontakt

Naročite se na naše novice!

Naročite se