2016-08-04 21:54

Julija prva mesečna meritev Gemius Overnight v Sloveniji

Podjetje Gemius je v preteklem mesecu na slovenskem spletnem trgu začelo z izvajanjem nove raziskave gemiusOvernight. Gre za raziskavo obiskanosti slovenskih spletnih strani po novi metodologiji, ki omogoča pripravo in dostavo podatkov takoj naslednji dan po zaključku meritve. V raziskavo je trenutno vključenih 26 slovenskih spletnih strani, ki skupaj pokrivajo približno 75 odstotkov slovenskega spletnega trga. Po najnovejših mesečnih podatkih je med 11. julijem, ko se je raziskava začela, in …

Pretekli mesec so slovenske spletne strani, ki so vključene v raziskavo dosegle 1.058.174 spletnih uporabnikov, ki so skupaj opravili 119,2 milijonov ogledov spletnih strani. Posamezne spletne strani v raziskavi so v primerjavi z lanskim letom dosegle povprečno kar 11,7 odstotno rast, podrobnejši podatki za primerjavo pa bodo na voljo konec avgusta 2016, ko bo raziskava izvedena na vzorcu celotnega meseca.

Podatki so bili pridobljeni s pomočjo Gemius Overnight metodologije, ki je bila na izboru IAB Europe Research Awards nagrajena kot najboljša raziskava. Raziskava, ki jo je Gemius implementiral v preteklem mesecu, je trenutno dostopna slovenskim spletnim stranem, ki v njej sodelujejo, ter medijskim agencijam na slovenskem trgu, v prihodnje pa bodo podatki tudi javno predstavljeni na temu namenjeni spletni strani. Raziskava bo v prihodnosti ponudila tudi razrez rezultatov glede na naprave, ki so bile uporabljene za brskanje po spletu (računalnik, mobilni telefon, tablica) ter integracijo z obširnejšo raziskavo vedenja slovenskega potrošnika na spletu ter integracijo z raziskavo TGI, ki se izvaja pod okriljem Mediane in spremlja vedenje slovenskega potrošnika.

to clipboard> Drukuj

Vrsta vsebine

Sporočilo za javnost

Država

Slovenija

Želite vedeti več o tem?

Kontakt

Naročite se na naše novice!

Naročite se