2016-07-15 10:02

Raziskava Gemius Overnight dostopna tudi na slovenskem trgu

Podjetje Gemius je v zadnjem letu razvilo nov pristop k meritvam spletnega občinstva. Metodologija, ki uradno nosi ime gemiusOvernight omogoča pripravo in dostavo podatkov o obiskanosti spletnih strani takoj naslednji dan po zaključku meritve. Metodologija je že osvojila več trgov, na katerih je podjetje prisotno, med drugim je od junija 2016 prisotna tudi na Hrvaškem. Od danes naprej so tudi na slovenskem trgu na voljo dnevno sveži podatki o obisku na spletnih straneh, ki so se priključile …

Gregor Nišavič, direktor podjetja Gemius Adria, Gemiusovega hčerinskega podjetja, ki na slovenskem trgu deluje že 10 let, poudarja pomen nove in naprednejše raziskave Gemius Overnight za slovensko tržišče: "Gemius ponovno dokazuje, da smo na področju inovacij pri raziskavah občinstva vodilni na evropskem trgu - v prihodnosti gre pričakovati še več novih izdelkov in storitev, ki bodo krepile tako slovenski kot globalni digitalni ekosistem. Z novo metodologijo, ki je od danes naprej na voljo slovenskim založnikom, bo medijsko načrtovanje močno olajšano, hkrati pa bo omogočena primerjava tako z drugimi deležniki na tržišču, kot tudi s sosednjimi trgi, denimo Hrvaško in Srbijo."

Podatke bo tako kot doslej mogoče analizirati v vmesniku gemiusExplorer, na voljo pa bodo vsem sodelujočim v raziskavi in medijskim agencijam vsak dan (dnevni doseg) in v začetku meseca (mesečni doseg za pretekli mesec).

Naši najnovejši podatki kažejo, da je skupni zabeleženi dnevni doseg na včerajšnji dan, 14. julija 2016, znašal 314.411 uporabnikov. Uporabniki so opravili 4.352.938 ogledov slovenskih spletnih strani. V Gemius Overnight raziskavi trenutno sodeluje 26 medijev, kar po dosegu predstavlja skoraj tri četrtine slovenskega spletnega trga. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo Gemius Overnight metodologije, ki je bila na izboru IAB Europe Research Awards nagrajena kot najboljša raziskava v kategoriji spletnih raziskav.

Raziskava, ki jo je Gemius implementiral v preteklem mesecu, je trenutno dostopna slovenskim spletnim stranem, ki v njej sodelujejo, ter medijskim agencijam na slovenskem trgu, v prihodnje pa bodo podatki tudi javno predstavljeni na temu namenjeni spletni strani. Raziskava bo v prihodnosti ponudila tudi razrez rezultatov glede na naprave, ki so bile uporabljene za brskanje po spletu (računalnik, mobilni telefon, tablica) ter integracijo z obširnejšo raziskavo vedenja slovenskega potrošnika na spletu - raziskavo TGI, ki se izvaja pod okriljem Mediane in spremlja vedenje slovenskega potrošnika.

Ključna beseda

to clipboard> Drukuj

Vrsta vsebine

Sporočilo za javnost

Država

Slovenija

Želite vedeti več o tem?

Kontakt

Naročite se na naše novice!

Naročite se