5 skrivnosti dobrega oglaševanja na Facebooku

Pri oglaševanju na Facebooku se morate najprej vprašati, kdo bo kupoval vaše izdelke oziroma kdo bo posegal po vaših storitvah. Bodo to ženske, moški, koliko bodo stari, katere informacije jih zanimajo, kaj so njihovi hobiji, katere naprave uporabljajo, ko obiskujejo Facebook …? Smo na ta način boste lahko definirali svojo ciljno skupino.

Tej ciljni skupini boste nato prikazovali svoje oglase. Pri tem je potrebno vedeti, da lahko definirate več ciljnih skupin. Vsem boste lahko prikazovali ločene tematske oglase. Ni torej nujno, da imamo samo enega idealnega kupca

Preverjanje naše konkurence

Ves čas moramo biti pozorni tudi na to, kaj počne naša konkurenca. Na Facebooku jo lahko z lahkoto poiščemo in kar sproti dosledno preverjamo, kakšne vsebine uporabljajo pri sporazumevanju, na kakšen način predstavljajo izdelke ter storitve, preverjamo, ali pri tem uporabljajo tudi video vsebine …

V nadaljevanju je najbolje, da obiščemo še njihovo spletno stran. Na njej si lahko ogledamo njihove izdelke in tudi izpostavljene tako imenovane pospeševalce prodaje. Prav vsak dan je potrebno biti pozoren na to, kako izvajajo ponovno trženje. Vse, kar ugotovite, v povezavi z vašo konkurenco, si je dobro zapisati in marsikaj tudi upoštevati.

Merjenje rezultatov in zbiranje baze

Oglaševanje na Facebooku ima izjemno prednost. Imenuje se merljivost. Na svojo Facebook stran je zato potrebno namestiti Facebook Pixel. Gre za posebno kodo, ki je dodana na vaši spletni strani. Koda omogoča, oblikovanje baze uporabnikov, in sicer tistih, ki so prišli na vašo spletno stran, si ogledali tudi podstrani, vaše izdelke, jih nekaj dodali v košarico, toda nakupa niso zaključili do konca.

Baze, ki jih dobite na ta način, je potrebno ločiti glede na posamezno časovno obdobje. To pomeni na to, kdaj se je določeni obisk spletnega uporabnika zgodil. Če bomo Facebook Pixlu dodali še dogodke, bomo lahko v svojem poročilu dobili povsem jasno sliko o tem, koliko uporabnikov si je na podlagi našega oglasa ogledalo izdelek, ga dali v nakupovalno košarico in opravili tudi nakup. S tem pa pridobili še druge koristne informacije.

Prilagajanje oglasov napravam uporabnikov

Na računalniku oglase ponavadi vidimo na desni strani Facebooka in tudi med posameznimi novicami. Na mobilnih napravah pa se oglasi prikazujejo med novicami in znotraj aplikacij. Iste oglase take ne moremo uporabljati za vse postavitve oglasov.

Prav vsaka postavitev zase ima svoje omejitve pri besedilu ter pri velikostih slik, ki jih prikazujemo. Pri tem je najbolje, da ste pozorni, ko dodajate slike, ki vsebujejo napise. Če boste uporabili kvadratne slike, bodo te zagotovo dosegle veliko večjo vidljivost, posledično pa tudi boljše rezultate.

Spreminjanje oglasov in primerjanje rezultatov

Če želite uspeti s Facebook oglaševanjem, potem boste morali poskrbeti tudi za oblikovanje povsem novih oglasov. Nikakor si ne smete dopustiti, da bi vaši prvi oglasi preveč dolgo časa samevali na spletu. Že po nekaj dneh je potrebno na spletno mesto postaviti druge, še boljše oglase.

Kmalu za tem lahko primerjate rezultate in odstranite slabe oglase. Najbolje je, da že na samem začetku poskrbite za več različnih slik in več vrst besedila. To lahko testirate v okviru oglasnih skupin. Najbolj pomembno pri tem je, da vaše oglase ciljate na čim več različnih ljudi, nato pa primerjate rezultate, ki jih boste dobili. Dobro je spremljati cene na klik, delež med prikazi in kliki ter ceno na 1000 prikazov.

Če bi torej radi povečali svojo prodajo preko spleta in pridobili lim več novih kontaktov, se držite vseh 5 najbolj koristnih skrivnosti, ki smo vam jih razkrili v tem članku.

Facebook je prav zagotovo eno od najboljših in hkrati tudi najbolj učinkovitih orodij, ki nas lahko pripelje do uspeha, o katerem smo lahko le sanjali. Pokonci pa nas pri tem drži tudi preverjeno dejstvo, da se prav vsak dan poveča število uporabnikov družabnih omrežij in s tem tudi delež prodaje, ki je ustvarjena ravno preko oglasov na Facebooku.